2010. november 22., hétfő

Füstbe ment szerv

Szécsi Noémi: Szerelem első látásra c. művéhez

Egész az útig azon gondol káddám,
Álom volt e csupán fehérpettyes nyáriban, halott nagyanyám.
Mint a Moszkván az emberhúsos a gasztronómiát,
Úgy mellőzött a részvét, na meg a busz alattam az ergonómiát.

Nyársláger, kerékrázta pletykákból lett nyáltenger
mosta közönyöm parttalanságát
s vele jómagam válvetve mezővárosi porfészkembe ért hálisten.
Hugyhólyagom űrtartalma üressé vedlik,
hallgathatom végre húgom hülyeségeit...
Elég idétlen...
Anyám persze mint mindig, elégedetlen
Apám szinte észre se vesz-ekszik.
Naa gondoltam, hogy az első téma az exem lesz itt,
Aki szegény felszívódott a koxeánban mellőlem,
De ilyenkor mindig rájövök a legkevésbé én kedveltem.
Wwwáooww....megjött unkle Sanyi és a femilije....
Tele vannak mint a vuttonyuk mindent bele-iglivel,
Kertikáddal, nagy eS a többivel...
Mikbe a nagyi már nem ülhet, de pedig.....
jaaaj.......
Miután a pap többek közt ezt is
mindenkit megemlített 1 becenév erejéig....
aaaaj.....
szomorú...
szememben a homorú és domború vízfal közt
egyensúlyozott a türelem .... kezében rózsával,
de tüsként ott termett egy délibáb..
...játék....... nem holmi burattino
ezt az ég küldte mozgatni szívzsínoron...
nem pesti lány aki tiniként nikkévbe
hanem 1 igazi vidéki, aki kisstibibe...mmmm Quimbéjbe
szaladtam is hozzá időben .... térben
hisz ez itt maga a holt idő ...
szellős, mégis légüres térben.....
ide akar költözni a boldogság? Egy rég üres térbe...?....
éééés?! ..... a hősömé igen
- hééé a parti k’va nagy!
.....
- szia... lajos...
nem válaszolt...
nemmondod
hadd legyek a festő, aki látja minden hajlatod...
mezitláb mélabézs mázlista kontúrba önt csendéletet
...etet ..
szép a gyászod meg a hajlakkod...
természetes,
cseresznyefa gyantából merít ...kép... letett.
eltűnt mint én az esti busszal ......ez a sehovai bitang honvágy....
egész azóta úton ...s azon gondol káddám
mi? Kép?! Fogom..... köszöntem is lépek rég nem látott anyám.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése